خودرو KMC j7 کرمان موتور رونمایی شد.




خودرو KMC j7 کرمان موتور رونمایی شد.

شرکت خودروسازی کرمان موتور در مراسمی از محصول جدید خود رونمایی کرد.

خودروی KMC J7 یا همان Sehol A5 Plus که به تازگی معرفی شده، محصول مشترک سه کمپانی مطرح در حوزه خودروسازی، یعنی جک چینی، فولکس‌واگن آلمانی و سئات اسپانیایی است. این ماشین در دسته خودروهای لیفت بک قرار میگرد و نسخه ارتقاءیافته جک j7 به حساب می آید.

معرفی خودرو KMC J7

بر اساس اطلاعات رسانه‌های خودرویی ایران این خودرو در زمان اندک 6.7 ثانیه از حالت سکون به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می تواند لقب سریعترین خودرو مونتاژی کشور را از آن خود کند.همچنین بر اساس این اطلاعات در این خودرو موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۸۴ اسب بخاری قرار دارد و در نسخه ایرانیزه گشتاور آن نیز به جای 300 نیوتن متر برابر با 280 نیوتن متر و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه WDCT)) اعلام شده است.

در طراحی این خودرو اسپرت و جوان پسند، یک جلو پنجره چند لایه چراغ‌های باریک ، چراغ‌هایی باریک و تیز که در زمان روشنایی جلوه خاصی را نمایان میکند در قسمت جلو و چراغ‌هایی جدید ، یک اسپویلر بزرگ و دو لوله اگزوز گرد در دو سمت سپرعقب تعبیه شده است. همچنین این خودرو به امکانات متعدد از جمله کروز کنترل تطبیق‌پذیر، سیستم پارک خودکار، سنسور باران، سنسور جلو و عقب، سیستم هشدار نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجه و غیره مجهز است.

درباره لاستیک خودرو KMC j7؛

در روند تولید خودروهای مونتاژ شده و به منظور رعایت داخلی سازی ، تایرهای این نوع از خودروها توسط تولید کنندگان داخلی تامین میشوند. گفته میشود، امروزه تولیدکنندگان داخلی توانسته اند با تولید لاستیک های رادیال سیمی نیمی از نیاز های کشور در حوزه لاستیک را تامین کنند. 

در مراسم رونمایی این خودرو ، لاستیک سایز استاندارد 225/45R18 یکی از پرفروش ترین تولیدکنندگان لاستیک کشور ، گروه صنعتی بارز به چشم میخورد. تایر این خودرو به دلیل شباهت این خودرو با بدنه سدان و هاچ بک، متفاوت و دارای ویژگی منحصر بفرد می باشد.
احتمالا فروش این خودرو از روز شنبه 8 مرداد آغاز می شود و پیش بینی می شود به احتمال زیاد در محدوده قیمتی 1 میلیاردو 200 تا 1 میلیارد و 300 میلیون تومانی عرضه خواهد شد. از رقبای این سدان چینی در بازار ایران می‌توان به سراتو سایپا، مزدا ۳ و فونیکس آریزو ۶ پرو اشاره کرد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0